Bestuur Regio Utrecht (BRU) belooft heldere reactie op klachten over busvervoer in Hoograven e.o.

Aanzet OV tweet

Het Regiobestuur Utrecht reageerde op 20 februari 2013 schriftelijk en telefonisch op een tweet van @WijkkrantAanzet en berichtgeving op deze website over (klachten over dienstverlening en de verschraalde dienstregelingen van) het openbaar vervoer in Hoograven.
En passant beloofde het BRU een duidelijk, op Hoograven gericht, stuk als reactie op de protesten tegen veranderde en verdwenen buslijnen in ‘onze wijken’. Dat artikel zal deze website dan graag plaatsen.  Wel moeten we bij voorbaat begrijpen dat er minder geld beschikbaar is voor bussen dan vroeger.

BRU logoklagen mag altijd
BRU: “U stuurde vandaag een tweet die de indruk wekt dat inwoners van en reizigers in de regio Utrecht na 4 maart niet meer kunnen reageren op het OV in de regio. Niets is minder waar! Een ieder die dat wenst kan te allen tijde klachten, opmerkingen en suggesties sturen aan BRU of de vervoerders (GVU & Connexxion)”

logische deadline
“Echter, wanneer zij specifieke aandachtspunten willen meegeven naar aanleiding van de uitgangspunten die BRU heeft opgesteld voor het OV in 2014 (zie onze website voor meer informatie daarover), dan geldt logischerwijs een BusLijn6bijIJsselsteinlaangrootdeadline. De reacties op de uitgangspunten die vòòr 4 maart zijn binnengekomen, worden meegenomen in het besluitvormingsproces naar de dienstregeling voor volgend jaar”.

verwarring
“Wellicht dat onze oproep voor verwarring heeft gezorgd, daarom deze korte toelichting. Mocht u nog vragen hebben, neem dan vooral contact op”.

Dat deed Aanzet met de volgende vragen (waarop dus, zo is beloofd, nog een heldere nadere toelichting zal volgen):BushalteLijn1Lijn15KarperstraatHooftGraaflandstraat

Deze site gebruikt cookies. Door verder te gaan gaat u akkoord met dit gebruik. meer informatie

Wij gebruiken cookies om ons websitebezoek te meten, en om bepaalde inhoud van derden (Youtube-filmpjes, Facebook- en Twitter-widgets) te tonen.

Sluiten